galaxy-note-5-s6-edge-plus

هرچه به زمان برگزاری رویداد Unpacked سامسونگ و رونمایی از گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس نزدیک می شویم، انتشار اخبار و اطلاعات مربوط به این گوشی ها سرعت بیشتری به خود می گیرد.پس از انتشار بهترین رندرهای فاش شده از گلکسی نوت ۵ ، حالا رندرهای رسمی گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس توسط یک لو دهنده معروف و قابل اعتماد ، یعنی ایوان بلاس که به نام evleaks@ در توییتر شناخه می شود ، منتشر شده که جای هیچ شکی در مورد اصالت این تصاویر برایمان باقی نمی گذارد.

گلکسی نوت ۵ با قلم معروف خانواده نوت و تراشه Exynos 7422 عرضه خواهد شد.این تلفن شباهت زیادی به گلکسی اس ۶ دارد و در آن از لبه های منحنی خبری نیست



احتمالا گلکسی اس ۶ اج پلاس از سخت افزار مشابه ای با برادر خود، یعنی گلکسی اس ۶ اج برخوردار باشد، اما صفحه نمایش آن ۵٫۷ اینچی است، که این تلفن را در دسته فبلت ها جای خواهد داد.نکته قابل توجه در مورد این محصول قیمت پیش‌بینی شده سامسونگ برای آن است.سامسونگ قصد دارد مدل ۳۲ گیگابایتی گلکسی S6 اج پلاس را با قیمت تقریبی ۸۷۶ دلار روانه بازار کند.

به نظر می‌رسد این گوشی به مراتب در سطح بالاتری از پرچم‌دار کنونی این غول بزرگ تکنولوژی باشد. عنوان این دستگاه مشابه نام تجاری پرچم‌دار کنونی سامسونگ بوده، با این تفاوت که یک پلاس (Plus) به آن اضافه شده و به این ترتیب «سامسونگ گلکسی S6 اج پلاس» نامیده می‌شود.

وجود گلکسی اس ۶ اج پلاس این سوال را به ذهن می آورد که چرا سامسونگ با معرفی نوت ۵ و حضور گلکسی اس ۶ اج در بازار، باید این تلفن را به سبد محصولات خود اضافه کند؟به هر حال در مراسم ۱۳ آگوست همه چیز مشخص خواهد شد



 

galaxy-note-5-s6-edge-plus-1