پاسخگوی خودکار پیامکی به مشتریان امکان می دهد اطلاعات مربوط به مشاغل یا محصول را در زمان واقعی از طریق پیام متنی درخواست کنند. این اطلاعات تماس مشاغل را برای ارجاع در آینده در جیب مشتری قرار می دهد و همچنین به کسب و کارها اجازه می دهد شماره تلفن همراه مشتری را ضبط کنند. در حال حاضر ، شما تبلیغات خود را در آنجا قرار می دهید و منتظر پاسخ می مانید. شما منتظر تماس تلفنی ، بازدید از وب سایت ، پاسخ از طریق پست یا بازدید از فروشگاه هستید. آیا مصرف کنندگان می توانند بلافاصله به تبلیغات شما پاسخ دهند - به محض دیدن تبلیغ و علاقه مند شدن به آنچه شما باید بگویید، عالی نخواهد بود؟ اکنون می توانید با HamkaranSMS پاسخ فوری به تبلیغات خود دریافت کنید. مشتریان را فراتر از پاسخگوی خودکار پیامکی درگیر کنید. اکنون می توانید پیام های بازاریابی پیام کوتاه قطره ای را اضافه کرده و تبلیغات پیامکی را به صورت خودکار و با فواصل از پیش تعیین شده پس از انتخاب مشتری ارسال کنید.

پیامک روشهای کاملاً جدیدی را برای ارتباط مشاغل با مشتریانی که به آنها خدمت می کنند ارائه داده است. با یک پیام کوتاه ساده ، در حال برقراری ارتباط شخصی با مشتریان خود هستید: به آنها این فرصت را می دهید تا پاسخ دهند و درباره محصولات و خدمات خود بازخورد ارزشمندی به شما بدهند. آنها ممکن است به شما بگویند که چقدر مارک شما را دوست دارند ، برای خرید فوری یک کوپن عمل می کنند یا یک مکالمه پربار را شروع می کنند.

اکنون ، پاسخگوی خودکار پیامکی، یک سرویس پاسخ متنی خودکار، مشاغل به محض بروز قرار ملاقات را تأیید می کنند ، فروش را تسریع می کنند و مشکلات را برطرف می کنند. منشی پیامکی یا پاسخگوی خودکار به پیامک به مشتریان شما این امکان را می دهد تا کلمه کلیدی را به شماره ای اس ام اس کنند و سیستم به صورت خودکار با پیام کوتاه پاسخ دهد. ابزاری عالی برای ارائه اطلاعات درخواستی به افرادی هستند که پاسخ فوری می خواهند.  مکالمات می توانند حتی درصورتی که تجارت روزانه تعطیل باشد ، ادامه داشته باشند، بلافاصله و به طور خودکار پیام های متنی شخصی را دنبال کنید که مشتریان شما را در هر مرحله از سفر احساس پشتیبانی و رضایت کنند.

چه موقع پاسخگوی خودکار پیامکی ارسال شود؟

وقتی هر بار اطلاعات یکسانی برای اشتراک دارید ، از ارسال پاسخ های پیامکی فردی خسته شده اید؟ پاسخگوی خودکار قابل تنظیم می تواند به صورت بلادرنگ از پیام های ورودی با یک پیام شخصی استقبال کند ، بنابراین مجبور نیستید. پاسخهای خودکار معمولاً برای هشدارهای معامله ، تأییدهای تحویل ، یادآوری قرار ملاقات یا تأیید انتخاب مشتری برای دریافت پیامک از مارک شما استفاده می شود.

اگرچه پاسخهای خودکار به طور خودکار ارسال می شوند ، شما کاملاً بر محتوایی که می فرستید کنترل دارید. اطمینان حاصل کنید که پاسخ های شما با نام تجاری شما تزریق شده و به احساسی که می خواهید مشتری شما احساس کند ، خوش آمدید ، خوشحال ، راضی ، مطمئن ، آگاه. ارائه دهنده پیام رسانی را انتخاب کنید که به شما امکان دهد محتوای مورد نظر را هر چند بار که لازم است تغییر دهید. اگر می توانید پیام های تست A / B را با مخاطبان خود تنظیم کنید تا پاسخگوی خود را به کمال برساند ، امتیازات اضافی دارد.

مزایای استفاده از پاسخگوی خودکار پیام کوتاه

  • از مشتریان جدید استقبال می کنید
  • به مشتریان اطمینان دهید
  • شخصی سازی
  • انصراف را ساده می کند
  • کارآمد
  • وفاداری را پیش ببرید
  • در وقت صرفه جویی کنید
  • پس انداز کنید
  • قابل اعتماد

پاسخگوی خودکار پیام کوتاه برای ایجاد لیست و بازاریابی

منشی پیامکی همچنین می تواند برای بازاریابی محض و ایجاد لیست استفاده شود. بنابراین ، به محض دریافت یک کلمه کلیدی به عنوان پاسخ به یک پیام بازاریابی آفلاین ، به جای اتوماسیون به پیام های معاملاتی ، یک پیام خودکار ارسال می کنید. مثلا شرکت نشانه یک شماره اختصاصی خریداری کرده و یک پیام خودکار تنظیم کرده است که جزئیات پیشنهادی را ارسال می کند که پس از دریافت کلمه کلیدی Sign Me Up ارسال می شود.

این مزیت این است که نه تنها تبلیغات آفلاین شما را چقدر موثر می داند ، بلکه لیست بازاریابی و بازاریابی بیشتری را نیز ایجاد می کند.