نامزدهای انتخابات 1400 می خواهند در مقیاس گسترده با پایگاه رای دهندگان خود ارتباط برقرار کنند، مطمئنا با چالش هایی روبرو هستند. داده ها نشان می دهد که حدود 20٪ از ایمیل های تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری در پوشه هرزنامه قرار دارد. اگرچه ایمیل ممکن است برای برندها بسیار موثر باشد ، اما برای احزاب سیاسی و کاندیدای انتخابات بسیار کمتر موثر است. از طرف دیگر ، پیام کوتاه به عنوان موثرترین راه برای مشاهده و تعامل پیام های تبلیغاتی شما ظاهر می شود. در این پست ، ما قصد داریم به شما نشان دهیم چرا پنل اس ام اس تبلیغات انتخاباتی 1400 برای احزاب سیاسی و نامزدهای انتخابات بسیار خوب کار می کنند و چرا باید استفاده از آنها را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی انتخاباتی خود در نظر بگیرید. ما همچنین بهترین روش ها را به شما نشان خواهیم داد و قوانینی را که باید درباره آنها بدانید را برجسته می کنیم.  پنل اس ام اس تبلیغات انتخاباتی 1400، ابزاری عالی برای اطلاع رسانی گردهمایی ها، ارسال هدفمند پیامک انبوه انتخاباتی، هماهنگی اعضای ستاد و در کل افزایش شانس پیروزی در انتخابات است. پنل پیامکی تبلیغات انتخاباتی میزان مشارکت رای دهندگان را تا 4٪ افزایش دهد.

چرا از پنل پیامک تبلیغات انتخاباتی برای کمپین های سیاسی استفاده می کنید؟

جلب نظر مردم دشوار است. مهم نیست که ماموریت مبارزات انتخاباتی شما الهام بخش باشد، در انتخابات اکثر رای دهندگان واجد شرایط رای می دهند. افراد اولویت های دیگری در زندگی دارند. این شما هستید که می توانید آنها را تشویق کنید و به آنها یادآوری کنید که رأی دهند. پیام های متنی بهترین راه برای انجام این کار است. پیام های متنی 98٪ نرخ باز شدن دارند (آخرین باری که پیام متنی را نخواندید چه زمانی؟). وقتی این مورد را با ایمیل مقایسه می کنید ، نرخ متوسط ​​باز فقط 21.33٪ است، مشخص است که چرا اس ام اس یک کانال عالی است.

این یک روش ایده آل برای ارتباط با مخاطبان شما بدون توجه به آرایش جمعیتی آنها است. هر کسی که تلفن همراه دارد می تواند متون پیر یا جوان را دریافت و بخواند. همه کاربران ایمیل فعال نیستند، یا مایل به نصب یک برنامه تلفن همراه سفارشی نیستند. پنل پیامک تبلیغات انتخاباتی یک کانال بسیار مقرون به صرفه برای برقراری ارتباط با مشترکان شما در مقایسه با ایمیل یا تبلیغات رسانه های اجتماعی است.

چگونه می توان از پنل اس ام اس تبلیغات انتخاباتی در کمپین انتخاباتی خود استفاده کرد

موارد استفاده بسیار متنوعی است که پیام های متنی می توانند در یک کارزار سیاسی مورد استفاده قرار گیرند. برخی از موثرترین تاکتیک ها عبارتند از:

1. یادآوری مردم برای رای دادن در آستانه روز انتخابات
2. دعوت از رای دهندگان به رویدادها و گردهمایی ها
3. ارسال اطلاعیه های مهم که رای دهندگان شما به آنها اهمیت می دهند
4. یادآوری درباره تاریخ های مهم در تقویم انتخاباتی
5. پذیرش کمک های مالی
شما می توانید مخاطبان خود را بر اساس عواملی مانند موقعیت مکانی آنها، سن و جنسیت و سطح تحصیلات به گروه هایی تقسیم کنید. این به شما کمک می کند پیام های خود را به روشی موثر و آسان شخصی سازی کنید. پیامک بسیار موثر دیگر برای ارسال یادآوری رأی است. افرادی که پیامک دریافت می کنند ، 1٪ بیشتر احتمال دارد که رأی دهند. در یک کارزار فشرده، این 1٪ می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند. در حالی که تقریباً در همه گروه های سنی تفاوت وجود دارد ، گروه سنی که بهترین پاسخ را به کمپین های پیام کوتاه می دهد ، افراد زیر 50 سال است.

دستیابی و درگیر کردن منظم حامیان برای موفقیت هر کمپین انتخاباتی بسیار مهم است. ایمیل ها بندرت باز می شوند و به اندازه کافی به موقع نیستند. مکالمات تلفنی وقت گیر و گران هستند. پیام های متنی سیاسی انتخاباتی 98٪ نرخ باز شدن دارند و به کارکنان ستاد اجازه می دهد در کسری از زمان مکالمه تلفنی به رای دهندگان برسند. پیام های متنی با پنل اس ام اس تبلیغات انتخاباتی دسترسی به رای دهندگان را در زمان مناسب ساده و سریع می کند.