۱۰ اپلیکیشن برتر اندرویدی برای دانشجویان

فروشگاه بازی گوگل فروشگاهی است که محصولات مربوط به سیستم عامل اندرویدی در آن ارائه می شوند و به یقین یکی از بزرگ ترین پلتفرم های فروشگاهی اپلیکیشن در جهان است. این فروشگاه از هزاران اپلیکیشنی تشکیل شده است که نه تنها کاربردی هستند بلکه ذاتاً بسیار پربار نیز هستند

در ادامه هم با برنامه ها آشنا میشوید و هم میتوانید انها را دانلود کنید




در این فروشگاه بزرگ اپلیکیشن، برای هر شخص یا هر هدفی، اپلیکیشنی وجود دارد. در واقع، تعداد زیادی اپلیکیشن نیز وجود دارد که دانشجویان می توانند از آن ها بهره ببرند.
این اپلیکیشن ها نه فقط بار کاریِ این دانشجویان را کاهش می دهند بلکه به آن ها کمک می کنند برنامه ریزی و جدول زمانی بسیار منظمی را برای سال تحصیلی شان داشته باشند. از میان این اپلیکیشن های متعدد، فقط تعداد کمی از آن ها ارزش بارگزاری یا خرید را دارند. با هم به اپلیکیشن های برتر اندرویدی برای دانشجویان نگاهی می اندازیم:

Alarm Clock Xtreme
در این که هر دانشجویی برای به موقع بیدار شدن و حضور به موقع در کلاس درس و یا یادآوریِ انجامِ کارهای مهم به ساعت زنگی نیاز دارد، شکی نیست. اپلیکیشن Alarm Clock Xtreme یکی از اپلیکیشن هایی است که هر دانشجویی باید آن را داشته باشد. این اپلیکیشن دارای چندین ویژگی و ابزار واقعاً کاربردی است.

Alarm-Clock-Xtreme
دانلود اپلیکیشن

Evernote
زندگی دانشجویی می تواند شدیداً با عدم مدیریت و سازماندهی همراه باشد. از این رو، هر دانشجو نیاز دارد ابزار یادداشت برداری مناسبی داشته باشد تا بتواند در آن، تمامی کارها و یادداشت های حائز اهمیت خود را یادداشت نماید. این اپلیکیشن به خوبی بر روی دستگاه های اندرویدی کار می کند و رایگان است. این اپلیکیشن را می توان از فروشگاه بازی گوگل بارگزاری نمود.

Evernote6
دانلود اپلیکیشن

Dropbox
دانشجویان مجبور هستند جزوه ها و تکالیف خود را به صورت روزانه تنظیم کنند و جابجایی تمامی این جزوات به دانشگاه به صورت روزانه کار مشکلی است.
پس از این رو، اپلیکیشن Dropbox یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن های مورد استفاده یِ دانشجویان خواهد بود. این اپلیکیشن به آن ها کمک می کند یادداشت ها را بر روی سرویسِ ابری، ذخیره و همزمان سازی نمایند و از هر مکانی به آن ها دسترسی پیدا کنند. این اپلیکیشن نیز رایگان است.

Dropbox
دانلود اپلیکیشن

BenchPrep
این اپلیکیشن، کتابخانه ای بسیار کاربردی و به خوبی مستندسازی شده و تعاملی است که تمامی درس ها و امتحانات و اسناد مرجعِ سطح تحصیلات تکمیلی و حرفه ای در آن قرار دارد. این اپلیکیشن مخصوص آن دسته از دانشجویانی است که قرار است خود را برای امتحان GMAT یا LSAT یا MCAT یا دیگر امتحانات ورودی دانشگاه آماده کنند و به موارد مرجع یا موارد آمادگی امتحان نیاز دارند.

BenchPrep
دانلود اپلیکیشن

Skype
آیا شما دانشجویی هستید که دور از خانه و خانواده خود زندگی می کنید؟ بهتر است نگران نباشید زیرا اپلیکیشن اسکایپ شما را نجات خواهد داد. این اپلیکیشن ویژگیِ تماس رایگان ویدیویی به هر جایی از جهان را فراهم می آورد و رابط کاربری دوست داشتنی و ساده ای دارد. در واقع، کیفیت تماس ویدئویی بر روی این اپلیکیشن بسیار ساده است. بهترین ویژگی این اپلیکیشن، رایگان بودن آن است.

Skype
دانلود اپلیکیشن

Google Translate
ممکن است برای بعضی دانشجویان، درک و تشخیص متن هایی خاص به دلیل بیگانه بودن زبان شان مشکل باشد. از این رو، برای این دسته از دانشجویان اپلیکیشنی وجود دارد که شرکت گوگل آن را توسعه داده است و برای مشکل زبانی آن ها، بهترین راه حل است. اپلیکیشن ترجمه ی گوگل یا همان گوگل ترنسلیت قادر است صدا و متن را به بیش از ۷۰ زبان دنیا ترجمه کند.

Google-Translate
دانلود اپلیکیشن

Everstudent student planner
این اپلیکیشن یکی از پربازده ترین اپلیکیشن ها برای دانشجویان است. همان گونه که از نام این اپلیکیشن نیز پیدا است، این اپلیکیشن دانشجویان را قادر می سازد وظایف روزمره و دانشگاهی و دیگر کارهای خود را پیگیری کنند و آن ها را در رابط برنامه ریزی ساده ای گرد هم می آورد و به آن ها اجازه می دهد برنامه های خود را سازمان دهی کنند. این اپلیکیشن به آن ها را قادر می سازد تا تکالیف درسی شان را همزمان سازی نمایند، ترم های تحصیلی شان را بر اساس موارد مطالعاتی شان گروه بندی نمایند و بسیاری کارهای دیگر را با آن انجام دهند.

Everstudent-student-planner
دانلود اپلیکیشن

RealCalc
اگر شما دانشجوی رشته یِ مهندسی یا علوم هستید، اپلیکیشنِ RealCalc همراه خوبی برای شما خواهد بود. این اپلیکیشن نه تنها به شما اجازه می دهد با دقت زیاد، محاسبات علمی را انجام دهید بلکه بسیاری از ویژگی ها هم چون لگاریتم، اعداد اعشاری، تاریخچه ی جستجو، درصد و غیره را دارا می باشد.

RealCalc
دانلود اپلیکیشن

Google Play Books
این اپلیکیشن یکی دیگر از اپلیکیشن های اندرویدی است که برای دانشجویان طراحی شده است. این اپلیکیشن می تواند به شما کمک کند کتاب خود را به امانت بگیرید و آن را تا ۱۸۰ روز نزد خود نگه دارید و از این رو در هزینه های مربوط به خرید کتاب صرفه جویی نمایید.

Google-Play-Books
دانلود اپلیکیشن

Dictionary.com
مطمئناً این اپلیکیشن، بهترین و رایج ترین اپلیکیشن فرهنگ واژگان است. این اپلیکیشن شامل ۲ میلیون تعریف واژگان و مترادف است و می تواند برای تمامی دانشجویان مفیذ و کاربردی باشد زیرا به آن ها در یافتن سریعِ معنای واژگان ناآشنا کمک می کند. این اپلیکیشن برای دانشجویان گزینه ای کاملاً ضروری است.

Dictionary-com
دانلود اپلیکیشن