اخبار تکنولوژی و فناوری های روز

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

جلب اعتماد مشتریان یک استارتاپ با ارائه محتوای ارزشمند چگونه است؟

جلب اعتماد مشتریان یک استارتاپ با ارائه محتوای ارزشمند چگونه است؟

قبل از خرید از یک شرکت ، چه کاری انجام می دهید؟ بررسی های آنلاین را بخوانید؟ در مورد تاریخ و تجربه شرکت تحقیق کنید؟ در مورد محصول سؤال کنید؟ اینها همه استراتژیهایی است که مصرف کنندگان برای پیدا کردن اینکه آیا یک برند قابل اعتماد است ، استفاده می کنند. اعتماد مهم است اگر می خواهید روابط حرفه ای برقرار کنید و تبدیل ها را افزایش دهید. طبق مطالعات ، 1 از 3 مصرف کننده "اعتماد به برند" را در بین سه دلیل برتر خود قرار داده است که بر تصمیم آنها برای خرید در خرده فروش خاص تأثیر می گذارد. اگر یک شرکت جدید هستید ، برای ایجاد روابط با اطمینان و پایدار با مشتریان ، وقت و تلاش نیاز است.

یکی از مؤثرترین راهکارهای موردنیاز شما برای جلب اعتماد مشتری ، فراهم کردن مطالب آموزشی ارزشمند برای آنها است. شما نه تنها شرکت خود را به عنوان یک متخصص برجسته در صنعت خود ارائه می دهید و پست های مفید وبلاگی و راهنماهایی را ارائه می دهید ، بلکه می توانید مشکلات مخاطبان هدف خود را نیز حل کنید.

بخش نظرات پست های وبلاگ شما نیز مکان بسیار خوبی برای توسعه روابط شما با مصرف کنندگان است. حتی اگر آنها یک اظهار نظر کوتاه با تشکر از شما برای مشاوره شما بگذارند ، این فرصتی به شما می دهد که مستقیماً با آنها صحبت کنید و یک رابطه شخصی تر ایجاد کنید. با خواندن پست های وبلاگ خود به مرور زمان ، مخاطبان شما به راحتی با نام تجاری شما آشنا می شوند و به سرعت رشد می کنند تا به بینش های ارزشمند شما اعتماد کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰
چگونه با خرید پنل پیامکی ارتباطات تجاری خود را بهبود ببخشیم؟

چگونه با خرید پنل پیامکی ارتباطات تجاری خود را بهبود ببخشیم؟

شک و تردید در مورد استفاده از پیام کوتاه برای ارتباطات مهم تجاری، به خوبی رفع شده است. دروازه های جدیدی برای ایجاد ارتباطات تجاری بهتر باز شده است. بانک ها ، بیمارستان ها و حتی دولت ها اکنون همه از پیام کوتاه برای برقراری ارتباط استفاده می کنند. سال گذشته اتحادیه اروپا برای آزمایش سیستم هشدار اضطراری خود از پیامک استفاده کرد، که همه مردم اتحادیه اروپا را در مورد هرگونه شرایط اضطراری هشدار می داد.

در اوایل پذیرش پیامک به عنوان ابزاری برای ارتباطات تجاری، مشاغل با بازاریابی، تبلیغات و پیشنهادات نرخ پاسخگویی و موفقیتهای بزرگی کسب کردند. با این وجود، در مورد ارسال اطلاعات و وظایف مهمتر از طریق پیامک، ملاحظاتی وجود دارد - اینک اکنون کاملاً تغییر کرده است.

با خرید پنل پیامکی و استفاده از اس ام اس به عنوان ابزاری ارتباطی را برای مشتریان راحتی، فوریت را بدست می آورید، به این معنی که آنها با یک پیام کوتاه پاسخ می دهند و بیشتر درگیر می شوند. که به نوبه خود یک روش ارتباطی فوق العاده مؤثر را به مشاغل ارائه می دهد. بنابراین مشاغل اکنون به طور فعال به دنبال ارسال اطلاعات و وظایف بیشتر از طریق پنل پیامکی هستند.

4 مورد استفاده محبوب از پنل پیامکی
یادآوری قرار ملاقات
یکی از ابزارهای مؤثر در زراد خانه پنل اس ام اس، یادآوری قرار ملاقات از طریق پیامک است. قرار ملاقات های از دست رفته نه تنها برای مشاغل بلکه برای مشتریان واقعی نیز می تواند بسیار ناامید کننده باشد. کاهش عدم نمایش باعث افزایش بهره وری در یک تجارت و همچنین افزایش سود از طریق کاهش فقدان فرصت و درآمد از دست رفته می شود. بانک ها ، بیمارستان ها ، دندانپزشکان ، آرایشگاه و بسیاری موارد دیگر از یادآوری قرار ملاقات پیام کوتاه برای بهبود ارتباطات تجاری خود استفاده می کنند. با ارسال پیام تأیید بلافاصله پس از تعیین وقت ملاقات، یک روز قبل از قرار ملاقات با یادآوری دنبال کنید.

خدمات مشتری
تجربه مشتری موضوع تجاری است که در حال حاضر واقعاً مورد اهمیت است و به درستی به آن پرداخته می شود. ارائه خدمات عالی به مشتریان می تواند واقعاً تجارت شما را از رقبای شما پیش بیاندازد.

پیامک می تواند به مشتریان شما این امکان را فراهم کند که درخواست تماس پشتیبانی از یک تکنسین را ارسال کنند، به این معنی که مشتریان شما در انتظار تماس از جانب شما هستند. برخی از مشاغل حتی با مشتریان خود مکالمه پشتیبانی SMS ای دارند. بنابراین پیامک مکالمه ای با مشتریان خود داشته باشید.

پیامک معاملاتی
به روزرسانی ها ، تأییدها و جزئیات مهم اکنون همه از طریق پیامک ارسال می شوند. از آنجا که پیامک فوری است، برای اطلاعات معامله ای که توسط مشتری پس از اتمام عمل یا کار باید ارسال شود  بهترین است.

بازاریابی و تبلیغات
و البته بازاریابی و تبلیغات همیشه از طریق پیام کوتاه بسیار محبوب خواهد بود. با توجه به نرخ باز شدن 98٪ پیامک، نرخ پاسخگویی گسترده ای دریافت می کند که کانال های دیگر نمی توانند به آنها نزدیک شوند.

اس ام اس های تجاری هر روز در حال رشد هستند، مشاغل بیشتری در حال شروع ماجراجویی پیامکی خود هستند و کاربران پیام کوتاه تجاری موجود با استفاده از پیامک بیشتر از هر زمان دیگر به تقویت ارتباطات تجاری می پردازند.

موافقین ۱ مخالفین ۰