بازاریابی پیامکی یک روش پیشرفته و بسیار مقرون به صرفه برای بازاریابی یک کسب و کار در عصر حاضر با رقبای جدی است. انبوهی از شرکت ها از همه اقشار جامعه از خدمات پیام کوتاه برای تبلیغ محصولات و خدمات خود به طرز چشمگیری استفاده می کنند. وقتی صحبت از مزایای خرید پنل پیامکی به عنوان ابزار بازاریابی پیامکی می شود، در این حالت ارزش سرمایه گذاری روی آن کاملا مشخص می شود.

تحقق پنج مزیت بازاریابی پیامکی با خرید پنل پیامکی

1. هر شخصی در جهان هر کجا که می رود دستگاه تلفن همراه خود را حمل می کند و هر پیام دریافتی جدیدی را که در صفحه دستگاه ظاهر می شود را به آسانی می خواند. با این حساب، در حالی که پیام بازاریابی پیامکی انبوه خود را از طریق پنل اس ام اس به مخاطب خود می رسانید، بلافاصله مشاهده می شود. بنابراین بازاریابی پیامکی بهترین گزینه برای کمپین های بازاریابی حساس به زمان است.

2. برخلاف ایمیل ها، که بعضا ممکن است دیر خوانده شوند، پیامک های تبلیغاتی و اطلاع رسانی شما پس از دریافت به طرز شگفت انگیزی سریع خوانده می شوند.

3. بنابراین، بازاریابی پیامکی نسبت به سایر روش های بازاریابی، میزان پاسخگویی بالاتری را ارائه می دهد.

4. نرم افزار پیامک انبوه یا همان سامانه پیامکی با کمترین هزینه و بسیار مقرون بصرفه در دسترس قرار دارد.

5. نکته مهم دیگر در بازاریابی پیامکی انعطاف پذیر بودن آن است.

موارد استفاده از بازاریابی پیامکی

- بازاریابی پیامکی به شرکت ها کمک می کند تا از طریق خدمات پیام کوتاه انبوه با مشتریان در ارتباط باشد و وفاداری مشتریان را افزایش دهند.

- ارسال پیامک انبوه در خصوص پیشنهادات و تخفیف های روز به بانک اطلاعاتی مشتریان موجود، می تواند منجر به افزایش فروش شود.

- وقتی محصول، خدمات یا کمپین جدیدی را در بازار معرفی می کنید، دریافت بازخورد مشتریان با ارسال پیامک انبوه کاملاً آسان است.

- برخی از شرکت ها با سازماندهی برخی مسابقه ها از طریق پیام کوتاه، از بازاریابی پیامکی به عنوان ابزاری مقرون به صرفه برای بدست آرودن موفقیت استفاده می کنند. همچنین در جذب انبوه مشتری بسیار حائز اهمیت است.

پیامک انبوه در چند سال گذشته جذابیت چشمگیری در عرصه بازاریابی پیام کوتاه پیدا کرده است. بسیاری از شرکت ها با زمینه های شغلی مختلف به دنبال پنل اس ام اس انبوه و ارزان قیمت هستند تا پیامک های تبلیغاتی را به مخاطبان خود منتقل کنند.

با این وجود کشف سامانه پیامکی قابل اعتماد که بتواند نیازهای آنها را تأمین کند برای سازمان ها کاملاً چالش برانگیز است. به طور کلی، پنل اس ام اس انبوه شما را قادر می سازد پیامک های انبوه را از طریق پایگاه داده اکسل خود که در رایانه شما قرار دارد، بدون هیچ گونه تغییر به تلفن همراه گیرنده ارسال کنید.

انتخاب یک پنل پیامکی مطمئن می تواند به شما کمک کند تا یک نسخه ی نمایشی جامع و کاملاً شفاف از روند کلی را بدست آورید تا جنبه های متنوع این ابزار بازاریابی را درک کنید. تنها یک کلیک ماوس نیاز است تا اس ام اس های انبوه تبلیغاتی و اطلاع رسانی را به لشکر گیرندگان خود ارسال کنید.

سعی کنید پنل اس ام اس تهیه نمایید که قابلیت ارسال پیامک به بلک لیست(افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند) داشته باشد. بدین منظور پیشنهاد ما سامانه پیامکی همکاران اس ام اس(hamkaransms.com) است. همکاران اس ام اس ارائه دهنده هوشمند پنل اس ام اس تبلیغاتی و خدماتی، پنل پیامکی با قابلیت ارسال اس ام اس منطقه ای، کدپستی، مشاغل، BTS و پیام صوتی است. همچنین سامانه پیامکی است که وب سرویس پیامکی ویژه برنامه نویسان ارائه می دهد و قابلیت ارسال پیامک به بلک لیست از طریق سیمکارت و خط خدماتی اشتراکی را دارا می باشد.

خرید پنل پیامکی و ارسال پیامک انبوه روشی قابل اعتماد و مقرون به صرفه برای انتقال پیام تبلیغاتی شما از طریق پیام کوتاه به مشتریان هدف، چشم اندازهای دیگر یا هر گیرنده هدف دیگر است. خدمات ارائه شده توسط سامانه پیامکی قابل اعتماد فاقد هرگونه هزینه اضافی یا مخفی هستند و پیام ها می توانند به سرعت در سراسر اپراتورها در سراسر کشور تحویل داده شوند.