بازاریابی پیامکی یک کانال بازاریابی است، مشابه بازاریابی ایمیلی، که به مشاغل این امکان را می دهد تا با پیام های بازاریابی از طریق پیام کوتاه یا بیشتر به عنوان پیام های متنی به مشتریان اطلاع دهند. این پیام های بازاریابی می تواند از پیام های تبلیغاتی، معرفی محصولات، خطوط جدید، فروش، پیشنهادات و موارد دیگر متفاوت باشد. راه های زیادی برای بازاریابی و ارتقاء کسب و کار شما در تجارت مدرن وجود دارد و بازاریابی پیامکی یکی دیگر از این راه ها است. اما می تواند کارهای بیشتری انجام دهد. بازاریابی پیامکی بهترین روش مدرن برای برقراری ارتباط با مشتریان است. در این دنیای مدرن و سریع، مردم می خواهند به شیوه ای مناسب خودشان ارتباط برقرار کنند، راهی زیبا، سریع و راحت که مناسب سبک زندگی آنهاست و دقیقاً به همین دلیل است که بازاریابی پیامکی در حال حاضر از محبوبیت زیادی در بین مشتریان و شرکت ها برخوردار است.  ابزار بازاریابی پیامکی، پنل پیامکی می باشد. اگر شما یکی از شرکت های بزرگ هستید و می خواهید در موارد خاص پیام کوتاه گروهی به مخاطبین خود ارسال کنید، برای این کار باید از پنل پیامکی استفاده کنید. پنل اس ام اس به شما کمک می کند که متن مورد نظر خود را در یک زمان خاص برای گروه خاصی از مشتریان خود ارسال کنید. صاحبان مشاغل اغلب از این روش برای اعلام تخفیف های منظم یا سایر اطلاعیه های ضروری استفاده می کنند.

البته، باید در نظر داشته باشید که برای استفاده از این سیستم باید یک پنل مخصوص برای آن خریداری کنید. پنل پیامکی یک سیستم اینترنتی است که از طریق آن به راحتی می توانید تعداد زیادی پیامک تبلیغاتی را به شماره های مورد نظر خود ارسال کنید. یکی از مزایای استفاده از پنل پیام کوتاه، هزینه کم آن نسبت به ارسال پیامک انفرادی برای شماره های مورد نظر است، بنابراین با استفاده از پنل پیامک می توانید حدود 10 تا 15 درصد از هزینه های ارسال پیامک را ذخیره کنید. از طرف دیگر، می توانید تعداد زیادی پیامک را از طریق سامانه پیامکی در مدت زمان بسیار کوتاهی ارسال کنید و زمان زیادی را صرف این کار نکنید.

نکته جالب این است که پنل اس ام اس را می توان ردیابی کرد، به عنوان مثال می توانید ببینید چند پیام متنی شما به مخاطبین رسیده یا چند مورد از آنها به مخاطبین شما نرسیده است. اگر مخاطبان مورد نظر شما گروه سنی یا مکان خاصی هستند، فیلترها به شما این امکان را می دهند که ارسال پیامک را به شماره های مورد نظر خود محدود کنید و برای ارسال پیامک به شماره های دیگر هزینه نکنید.

به یاد داشته باشید که هنگام خرید در برخی از فروشگاه ها یا مراکز خرید ، اطلاعاتی مانند شماره تماس یا تاریخ تولد از شما خواسته می شود. آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا این اطلاعات را می خواهید؟ به عنوان یک قاعده ، کارآفرینان بزرگتر از سامانه پیامکی برای ارائه اطلاعات در مورد موضوعات خاص ، ارتباط با مشتریان و مخاطبین خود و اعلام موضوعات مورد نظر خود از طریق پیام کوتاه استفاده می کنند.

پنل پیامکی ورژن 1400 یا 2021، یکی از روش های نوظهور اطلاعات و تبلیغات است که افراد در مواقع نیاز از آن استفاده می کنند و در مدت زمان کوتاهی یک متن ثابت را به تعداد زیادی از شماره ها ارسال می کنند. ارسال به این تعداد از شماره کاری کسل کننده است. پنل اس ام اس این مشکل را برای شما حل کرده است. این روش به شما امکان می دهد متن مورد نظر خود را تنها با چند کلیک و چند ضربه کلید به چند شماره مختلف ارسال کنید. شما می توانید از پنل پیامک برای برقراری ارتباط ارزان با تعداد زیادی از مشتریان خود و آگاهی از اقلام مورد نیاز آنها استفاده کنید. البته هزینه استفاده از سامانه پیامکی بسیار کمتر و ارزان تر از ارسال پیام کوتاه سنتی است.

فرض کنید شما به تازگی یک بوتیک لباس زنانه باز کرده اید و اکنون می خواهید نوع کسب و کار خود را از طریق پنل پیامک به جامعه هدف ارائه دهید. برای این کار می توانید از فیلتر جنسیت و سن استفاده کنید، بدین معنی که پیامک های ارسال شده شما از طریق پنل پیامکی محدود به گروه خاصی است و نیازی به پرداخت هزینه ارسال پیامک به شماره های دیگر نیست.

مزایای پنل پیامکی ورژن 1400 برای مشتریان

همه ما عاشق تلفن های همراه خود هستیم. آنها هرگز طرف ما را ترک نمی کنند، آنها بهترین دوست وفادار جدید ما هستند که همه جا با خود می بریم. آنها نه تنها زندگی روزمره ما را به تصویر می کشند، بلکه در این امر به ما کمک می کنند. تلفن های همراه ما چاقوهای زندگی افراد ارتش سوئیس هستند، آنها به ما اجازه می دهند عکس بگیریم، ساعت زنگ دار را تنظیم کنیم، موجودی حساب خود را بررسی کنیم، پرداخت کنیم، موسیقی گوش دهیم، کتاب بخوانیم ، فیلم تماشا کنیم،سیستم گرمایش را روشن کنیم. اما اساساً ، بازاریابی پیامکی از طریق پنل پیامکی راهی مناسب برای برقراری ارتباط ما است، آنی فوری، سریع و راحت است.

مزایا پنل اس ام اس ورژن 2021 شرکت ها

پنل اس ام اس برای مشاغل نیز سریع ، آسان و راحت است. فقط با یک کلیک می توانید اس ام اس های انبوه تعداد بالا ارسال کنید. سپس می توانید پیوندهایی را که روی پیوندهای آنها کلیک کرده اند، ردیابی کنید و ببینید چه کسانی از پیام های آنها لغو اشتراک کرده اند. 98 درصد از همه پیامک ها خوانده می شوند. 95 درصد از تمام متون در عرض 3 دقیقه خوانده می شوند. این بدان معناست که شرکت ها عاشق بازاریابی پیامکی از طریق پنل پیامکی هستند زیرا عملاً می توانند تضمین کنند که پیام های آنها فوراً خوانده می شود!

 

منابع:

https://go2l.ir/InYNL

http://progforum.ir/threads/پنل-پیامکی؛-ابزار-ارسال-انبوه-اس-ام-اس-تبلیغاتی.14103/

https://learn.mereka.my/eportfolios/2113/Home/trick_sms_panel_____

https://aula.ouivirtual.org/blog/index.php?entryid=966