این روزها سخت است که بیماران بخواهند به تلفن پاسخ دهند. حتی کمتر بیماری وقت می گذارد و به پیام صوتی گوش می دهد. متأسفانه، این بدان معنی است که بیماران حتی بیش از هر زمان دیگری وقت ملاقات خود را از دست می دهند. درصورتی که نتوانید به بیماران خود دسترسی پیدا کنید ، در آخر وقت های خالی ملاقات و درآمد از دست رفته خواهید داشت. خوشبختانه ارسال پیامک خودکار یادآوری قرار ملاقات روشی موثر برای دستیابی به موقع به بیماران است. از آنجا که پیام رسانی به روش ارجح ارتباطات بیمار تبدیل شده است ، اکنون دسترسی به بیماران آسان تر از همیشه است. یک پیام کوتاه سریع می تواند به راحتی جایگزین تماس تلفنی تلفن شود. و هنگامی که از پنل اس ام اس برای خودکار کردن متن های یادآوری قرار ملاقات استفاده می کنید ، تضمین می کنید که قرار ملاقات های فراموش شده را کاهش دهید.

یادآوری های قرار ملاقات پیامکی بهترین است

انواع یادآوری های خودکار وجود دارد. اما شما به یادآوری های خودکار نیاز دارید که در واقع برای کار شما مفید است. بیماران نمی خواهند هنگام کار یا در خانه توسط متخصصین فروش باهاشون تماس گرفته شود. آنها به احتمال زیاد به پیام های صوتی گوش نمی دهند یا نامه های الکترونیکی را نمی خوانند و حتی وقتی پیام های متنی به وضوح توسط رایانه منفجر می شوند، حتی ممکن است آزاردهنده باشند. همه اینها برای بیماران مانند هرزنامه است.

پیامک های یادآوری قرار ملاقات از طریق سامانه پیامکی مانند پیامک شخصی از قبل برنامه ریزی شده به بیمار می رسند. این واقعاً گفتگویی بین بیمار و شماست. به شما امکان می دهد مکالمات تلفنی دست و پا گیر را با مکالمات متنی کارآمد جایگزین کنید.نه تنها این چیزی است که بیماران در یک روش مدرن به دنبال آن هستند ، بلکه همان چیزی است که برای کارآمد بودن و درآمدزایی لازم است که در غیر این صورت از دست می رود.

یادآوری پیامکی شخصی شده
هر پیام کوتاه یادآوری قرار ملاقات را می توان با ترکیبی کامل از بیماری و اطلاعات بیمار شخصی سازی کرد. ارسال همه یادآوری های قرار ملاقات متنی خود با نام مطب ، نام بیمار ، تاریخ قرار ملاقات و حتی سلام و احوالپرسی امکان پذیر است. هرچه متن شخصی و تعاملی بیشتر باشد، احتمال توجه بیمار بیشتر است.

چرا با استفاده از پیامک یادآوری قرار ملاقات ارسال کنیم؟

سامانه پیامکی کم هزینه هستند

پیام کوتاه یکی از مقرون به صرفه ترین روش های ارائه ارتباطات یادآوری است و هرچه بیشتر بخرید ، نرخ بهتری نیز خواهید داشت. به این فکر کنید که با ارسال پیام به ازای چند ریال در مقابل درآمد خود که در هنگام عدم مراجعه مشتری از دست داده اید، چه میزان پس انداز می کنید. قیمت آنها چند ریال است، خودکار هستند، تحویل داده می شوند - و خوانده می شوند.

قابلیت تحویل بالا

تقریباً همه افراد دارای تلفن همراه هستند و هر تلفن همراه دارای قابلیت پیام کوتاه است. این مزاحمت کمتر از تماس تلفنی است و خیلی سریعتر از ایمیل باز و خوانده می شود. در حقیقت ، پیامک 98٪ نرخ بازشدن دارد که اکثریت قریب به اتفاق آن ظرف چند دقیقه از دریافت باز می شود.

سهولت استفاده با خدمات یادآوری پیام کوتاه انبوه

پنل اس ام اس نه تنها یک داشبورد ارتباطی فوق العاده ساده برای ارسال پیامک ارائه می دهد، بلکه تعداد زیادی شریک ادغام وجود دارد که می توانند زندگی شما را آسان کنند. با اتصال نرم افزار زمانبندی یا مدیریت ارتباط با مشتری، فرایندهای خود را خودکار کنید و می توانید پیام های متنی یادآوری راه اندازی شده را تنظیم  کنید.