پیام رسانی پیامکی برای اولین بار در سال 1992 مورد استفاده قرار گرفت. به عنوان یکی از قدیمی ترین روش های ارتباطی ، پیامک هنوز هم بسیار مورد تقاضا است. حتی پس از گذشت دو و نیم دهه ، پیام رسانی متنی هنوز مطمئن ترین شکل ارتباط است. اگر مردم می خواهند از آخرین معامله بانکی خود مطلع شوند ، پیگیری تحویل آنلاین محصول از طریق وب سایت های تجارت الکترونیکی ، آخرین به روزرسانی در مورد رزرو سفر ، اطلاع رسانی در مورد پیشنهادات تبلیغاتی و مستمر و غیره را ادامه دهید پیام کوتاه همچنان بهترین راه بازاریابی است.
امروزه هر شرکت کوچک ، متوسط یا بزرگ قدرت بازاریابی پیامکی را می داند ، بنابراین انتخاب بهترین پنل اس ام اس اولین و مهمترین قدم برای اجرای مبارزات پیامکی موفق است. شما چه بازاریابی فصلی حرفه ای باشید و یا در ارتباطات پیامکی تازه وارد باشید، انتخاب بهترین پنل اس ام اس شامل مراحلی است. پرسیدن سوالات فراوان، خواندن مطالب منتشر شده بسیار زیاد و تلاش قبل از خرید بهترین سامانه پیامکی تنها راهی است که می توانید به طور حتم بدانید آیا در حال انتخاب بهترین پنل اس ام اس هستید که می توانید به آن اعتماد کنید یا خیر.

بیشتر شرکت های بازاریابی پیامکی بهترین خدمات را به شما قول می دهند. اما آیا آنها در واقع همان چیزی را می دهند که وعده می دهند؟

چگونه بهترین پنل اس ام اس را انتخاب کنیم

انتخاب بهترین سامانه پیامکی مانند انتخاب هر شریک استراتژیک دیگر است. هزینه البته مساله ای است ، اما کیفیت و قابلیت اطمینان در این شرایط از اهمیت بیشتری برخوردار است. با توجه به اینکه پیام های به موقع و سازوکارهای قابل اعتماد برای تحقق موفقیت کمپین از هزینه واقعی هر پیام مهم تر است ، این مسئله باید در درجه اول مورد توجه قرار گیرد.

بهترین پنل پیامکی را در نظر دارید ، این سوالات را از آنها بپرسید تا درباره نحوه عملکرد آنها ایده خوبی کسب کنید.

1. به ازای هر پیام ، در هر 100 ، در هر 1000 ، در هر 10،000 چقدر؟
2. آیا هزینه های پنهان یا هزینه های ثابت وجود دارد؟
3. آیا حداقل شرایط خرید یا استفاده وجود دارد؟
4. چه ضمانت ها و SLA هایی ارائه می شود؟
5. از چه شبکه هایی در مناطق مختلف استفاده می شود؟
6. آیا ردیابی کلیکی ارائه می دهید؟
7. آیا گزارش ارسال ارائه می شود؟
8. آیا شما عضو انجمن اکوسیستم موبایل هستید؟
9. آیا دروازه از پروتکل انتخابی شما پشتیبانی می کند؟ به عنوان مثال، XML ، HTTPS ، SMTP؟
10. آیا استفاده از رابط کاربری آسان است و آیا آموزش ارائه می شود؟
11. چه گزارشاتی از عملکرد ارائه می شود؟
12. چه مکانیزم های مدیریت پاسخ ارائه می شود؟
13. آیا یک دوره آزمایشی یا آزمایشی وجود دارد؟
14. چه مشتریانی در حال حاضر از خدمات شما استفاده می کنند؟
15. آیا آنها از خدمات راضی هستند و آیا می توانیم از آنها س سوال کنیم؟
پاسخ این پانزده سوال باید به شما اطلاع دهد که آیا یک ارائه دهنده پیام کوتاه می تواند کیفیت خدمات لازم برای موفقیت در مبارزات خود را ارائه دهد. ارائه دهنده ای که بیشترین ضمانت را به شما ارائه می دهد ، ابزارهای قدرتمند گزارش دهی را ارائه می دهد تا بتوانید مکان و زمان ارسال پیام خود را ببینید ، از شبکه های Tier-1 برای تحویل آن پیام ها استفاده می کند و هزینه های محدود یا اعتبار محدود را پنهان نمی کند. شایسته تامل است.

اگر آن ارائه دهنده پشتیبانی چند پروتکلی را نیز ارائه می دهد ، یک رابط کاربری ساده که می توانید آن پیام ها را با آن ارسال کنید ، رسیدگی به پاسخی که می توانید استفاده کنید و دوره آزمایشی را ارائه می دهد باید قابل تأمل باشد. همانطور که کسانی که مایل به ارائه توصیفات و منابع برای کار خود هستند. شرکتی که در کار خود تبحر دارد باید از اشتراک آن خوشحال شود!

نحوه انتخاب بهترین سامانه پیامکی

اکثر پنل اس ام اس های انبوه ، تبلیغاتی و معاملاتی را براساس نیازهای مشاغل ارائه می دهند. در اینجا لیستی از موارد مهمی وجود دارد که باید هنگام انتخاب بهترین پنل پیامکی به آنها توجه کنید:

خدمات پیام کوتاه ارائه شده
همیشه انتخاب یک سامانه پیامکی که تمام خدمات پیام رسان احتمالی مانند پیامک انبوه ، پیامک معاملاتی ، پیام کوتاه تبلیغاتی و غیره را ارائه دهد ، همیشه یک مزیت است. با این کار می توانید با هزینه کم به مخاطبان هدف بیشتری دسترسی پیدا کنید.

قبل از خرید تست کنید
بررسی کنید که آیا ارائه دهنده خدمات مایل به ارائه دوره آزمایشی رایگان برای مدت محدود برای بررسی خدمات است. با این کار می توانید ظرفیت بستر دروازه پیام کوتاه آنها و نرخ تحویل را تجربه کنید.

قابلیت اطمینان
پنل پیامکی قابل اطمینان همیشه از میزان بالای به روز بودن و فضای کمتری برای خطا اطمینان خواهند داشت.

مقیاس پذیری
سامانه پیامک باید بستری داشته باشد که بتواند همزمان با رشد تجارت شما گسترش یابد. با رشد کسب و کار شما و بزرگتر شدن تبلیغات پیامکی ، بستر ارائه شده توسط سرویس پیام کوتاه باید بتواند حجم عظیمی از پیام های ارسالی را کنترل کند.

پشتیبانی مشتری 24/7
هنگام انتخاب سرویس پیام کوتاه ، بررسی کنید آیا پشتیبانی مشتری 24/7 ارائه شده است. پشتیبانی مشتری 24/7 شما را قادر می سازد تا وضوح بیشتری را در مورد درخواستهای خود دریافت کنید.

داده و تجزیه و تحلیل
ردیابی کمپین پیام کوتاه برای درک بهتر CTA مهم است. برای برنامه ریزی کمپین های پیامکی آینده و دستیابی به مشتریان هدف مناسب ، اندازه گیری تعداد پیام های تحویل شده مهم است. یک سامانه اس ام اس قابل اعتماد ، نمایشی گرافیکی از تعداد پیام های تحویل شده را به شما تضمین می کند.

تجربه ی کاربر
استفاده از خدمات بهترین پنل اس ام اس در طول دوره آزمایشی و بررسی میزان دسترسی آنها ، ایده تجربه کاربری را که ممکن است از ارائه دهنده خدمات بدست آورید به شما می دهد. اتصالات اپراتور شبکه ، تعداد مشتری ها و صنایع مختلفی که آنها تهیه می کنند در انتخاب ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه مناسب به شما کمک می کنند.

ادغام CRM
یک ارائه دهنده خدمات انتخاب کنید که طیف وسیعی از ادغام CRM را برای سیستم عامل شما ارائه دهد. با این کار بسیاری از ریسک ها مربوط به برنامه ها و زیرساخت ها پاک می شود.

پیام کوتاه چند زبانه
ارائه دهنده خدماتی را انتخاب کنید که بستری را برای پشتیبانی از پیام کوتاه چند زبانه ارائه دهد. با این کار می توانید موانع زبان را برطرف کرده و متناسب با زبانهای خاص منطقه پیامک ارسال کنید.

مدل پرداخت به ازای مصرف شما
بهترین سامانه پیامکی را انتخاب کنید که طبق خدمات استفاده شده از شما هزینه دریافت کند. در صورت وجود هزینه های پنهان و محدودیت های API که به هزینه نهایی شما اضافه می کند، بررسی کنید.