best-fitness-app

چند روز پیش به نقل از وب سایت ورج ، بهترین اپلیکیشـن های تناسب اندام برای آیـفون را به همراه لینک دانلود به شما معرفی کردیم.امروز می خواهیم بهترین برنامه های این دسته برای سیستم عامل اندروید را به همراه لینک دانلود به شما معرفی کنیم.


دوستانی که اهل ورزش هستند آن هم بدن سازی ادامه را از دست ندهند






مقام اول  Jawbone UP

ممکن است با UP به عنوان یک مچ‌بند ورزشی، برای نظارت بر فعالیت‌های ورزشی، آشنا باشید، اما قسمت مهم این عملیات در واقع در این اپلیکیشن هوشمند قرار گرفته است. با استفاده از سنسورهای داخلی گوشی‌تان، UP تمام اطلاعاتی که توسط مچ‌بند اختصاصی به دست می‌آورید را در اختیارتان قرار می‌دهد. برای استفاده از این امکانات باید گوشی خود را همراه‌تان داشته باشید. و بهتر از همه، این اپ کاملاً رایگان است.

UP با بررسی اطلاعات شما چیزهای جدیدی یاد می‌گیرد، می‌تواند به صورت خودکار در روزهای استراحت‌ تان به شما یادآوری‌هایی انجام دهد و یا برای رسیدن به یکی از هدف‌هایتان تشویق‌تان کند. همچنین می‌توانید نوتیفیکیشن‌های تنظیم‌شده‌ای برای مقدار خاصی از قدم‌هایی که برداشته‌اید یا گزارش پیشرفتی از روزهایتان تهیه کنید.

برخلاف دیگر اپلیکیشن آمادگی جسمانی، که با هدف ۱۰ هزار قدم در سال شروع به کار می‌کنند، UP به صورت هوشمندانه‌ای، با توجه به میانگین دیگر کاربرانی که قد، وزن و سن مشابهی با شما دارند، هدفی به شما پیشنهاد می‌دهد. این امکان، امکان ساده‌ای است اما باعث می‌شود این اپ بیش از آن‌که آزاردهنده باشد به شما کمک کند.

علاوه بر نظارت بر فعالیت‌هایتان، UP همچنین می‌تواند فهرستی از همه غذاهایی که مصرف کرده‌اید را در اختیارتان قرار دهد. وارد کردن هر وعده غذایی در برنامه‌ها کار سختی است، اما UP تلاش می‌کند با راه‌های آسان و سریع برای وارد کردن غذایتان این کار را آسان‌تر کند و موفق نیز می‌شود. علاوه بر جستجو در دیتابیس UP، اسکنری در این اپ وجود دارد که توسط آن به سرعت می‌توانید غذاهای آماده را بر اساس بارکدشان به این اپ اضافه کنید. لیستی از رستوران‌های نزدیک به شما، بهتان اجازه خواهد داد با چند انتخاب گزارشی از غذایتان به این اپ بدهید. همه این‌ّه،ا نقاط قوت اپی است که علاوه بر سبک و لذت‌بخش بودن، بسیار قوی و انعطاف‌پذیر نیز هست.

به طور کلی، UP اپی است که به دلیل کامل و مفید بودنش آن را انتخاب می‌کنیم.این اپلیکیشن در آیفون نیز از نظر ما بهترین است. اما اگر چیز ساده‌تری می‌خواهید، شاید انتخاب بعدی‌ مان برایتان جالب‌ تر باشد

برای دانلود روی کلمه » دانلود » کلید کنید و برای تماشای تصاویر روی آن کلید کنید



دانــــــلــــــود قیمت : رایگان