لازمه ی داشتن کسب و کار موفق انتخاب و به کاربردن روش های درست تبلیغ است . تبلیغ راهی را جلوی ما قرار می دهد که می توانیم هوشمندانه صدای کسب و کارمان را به افراد برسانیم . پیامک تبلیغاتی از جمله ی این راه هاست .
اهمیت پیامک تبلیغاتی :
عکس العمل های تقابلی را بالا می برد :
تبلیغات پیامکی نرخ باز بسیار چشمگیری را نشان می دهد ، که به شرکتها این امکان را می دهد تا آگاهی از برند خود را افزایش داده و پیشنهادهایی را به مشتریان ارائه دهند تا با احتمال بیشتری مورد توجه قرار گیرند.
وجه جهانی دارد :
تبلیغات پیامکی می تواند نقش مهمی در استراتژی بازاریابی شما داشته باشد.
ایجادش سریع است :
اگر شماره تلفن مشترکان را در اختیار دارید ، می توانید در مدت چند دقیقه یک کمپین پیامکی برای تبلیغات ایجاد کنید

چطور پیامک تبلیغاتی بفرستیم؟
نسخه خود را کوتاه نگه دارید. طول یک پیامک 160 علامت است. شما باید تبلیغات پیامک خود را در این قاب جا دهید.
خلاق باش. به کلماتی فکر کنید که می تواند یک اثر عجیب از طرف مخاطب شما برانگیزد.
پیامک را شخصی سازی کنید. با استفاده از متغیرهای موجود در لیست پستی خود ، شخصی سازی را با تبلیغات پیامک خود انجام دهید.
آزمایش ایده هر تبلیغی این است که از جمع رقبا خارج شود تا توجه مردم را به خود جلب کند ، تجربه خرید دلپذیر ، محصولات با ارزش و خدمات را برای آنها فراهم کند.

آمریکایی ها بیش از 208،000 متن را در زمانی که شما برای خواندن این جمله اختصاص داده اید ارسال کردند. به دلیل قدرت تبلیغات پیام متنی، تعداد فزاینده ای از این متن ها حاوی پیام های بازاریابی هستند. قدرت تبلیغات پیام متنی را می توان با چهار کلمه توضیح داد: دستیابی ، تعامل ، سادگی و هزینه. دسترسی: اکنون بیش از 5 میلیارد نفر ارتباط تلفنی دارند. تعامل : 98٪ از کل پیام های متنی خوانده می شوند. سادگی: برای ارسال متن نیازی به مهارت فنی و طراحی ندارید. هزینه: هزینه پیام کوتاه (پیام کوتاه) فقط برای هر متنی فقط 13 تومان می کند.

تبلیغات متنی به ویژه موثر است زیرا این یک فعالیت مبتنی بر اجازه است. مشتریان قبل از دریافت پیام متنی بازاریابی ، باید از خدمات تبلیغ پیام متنی خود را فعال داشته باشند. این بدان معناست که ، هنگامی که یک کسب و کار یک کارزار تبلیغاتی برای ارسال پیام متنی را راه اندازی می کند ، مخاطبین دریافت کننده آن از قبل علاقه مند به دریافت آن هستند.