Alex-Morgan--Messi-fifa-16

کمپانی EA اولین شرکت بازی سازی است که با فیفا ۱۶ ، فوتبال بانوان را به صنعت بازی های رایانه ای آورد.اکنون خانم‌های فوتبالیست نه تنها در بازی حضوز دارند ، بلکه تصویر ستاره های فوتبال زنان در کاور بازی FIFA 16 قرار گرفته است




بر اساس اعلام شرکت EA ، نسخه های ویژه آمریکای شمالی شامل تصاویر زنان قهرمان خواهد بود. در کشور آمریکا، Alex Morgan در کاور قرار خواهد گرفت و Christine Sinclair کاپیتان تیم نیز در کاور بازی های کانادایی قرار می گیرد. همچنین در هر دو کاور، تصویر Lionel Messi، ستاره تیم بارسلونا نیز وجود خواهد داشت.

شرکت EA در ماه می و برای حمایت از جام جهانی بانوان که در ماه ژوئن در کانادا برگزار شد، اعلام کرده بود که تصویر خانم های فوتبالیست را به بازی ها اضافه خواهد کرد. این جام در آمریکا به یکی از بزرگترین رویدادها تبدیل شد، علی الخصوص که بازی فینال بین آمریکا و ژاپن ۲۴.۴ میلیارد تماشاگر داشت و در نوع خود بی سابقه بود.

به گفته Sinclair جام جهانی امسال بانوان در واقع یک ویترین تمام نما از استعدادهای بازیکنان بود و مهارت باورنکردنی زنان را در فوتبال به نمایش گذاشت. او اشاره کرد به این اقدام شرکت EA در جهت قدردانی از بازکنان خانم در بازی فیفا ۱۶ افتخار می کند و بسیار خوشحال است.

David Rutter سرپرست سری بازی های فیفا در ماه ژوئن اشاره کرد که عدم حضور بازیکنان خانم در بازی ها به دلیل محدودیت های تکنولوژی بوده است. او افزود برای اضافه کردن بازیکنان خانم، ابزارها و تکنولوژی ها باید به مرحله ای می رسیدند که خانم ها و آقایان را از هم تشخیص دهند. البته هنوز گنجایش حافظه تصویری بازی ها محدود است چون به جز ده ها تیم ملی از کشورهای مختلف دنیا، صدها لیگ حرفه ای نیز وجود دارند و تعداد فوتبالیست ها بسیار زیاد است. بازی فیفا ۱۶ در بیست و دومین روز ماه سپتامبر عرضه خواهد شد.

Alex-Morgan--Messi-fifa-16-