Huawei-Y6-Scale

طبق اطلاعات منتشر شده ، شرکت هواوی بزودی از یک گوشی پایین رده جدید با نام Y6 Scale رونمایی خواهد کرد.گفته شده که هواوی این گوشی را با قیمت ۱۶۵ دلار از هشتم مرداد ماه روانه بازار خواهد کرد.

گوشی موبایل هواوی Y6 Scale از یک صفحه نمایش ۵ اینچی با دقت تصویر ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل بهره برده و قلب تپنده آن را پردازنده ۴ هسته ای اسنپدراگون ۲۱۰ کوالکام و پردازنده گرافیکی Adreno 304 به تپش در آورده است.در بخش حافظه ، هواوی این گوشی را به یک گیگابایت حافظه رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز کرده و تجهیزات تصویربرداری آن را یک دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین جلویی ۲ مگاپیکسلی تشکیل داده است





در بخش اتصالات نیز این گوشی هوشمند قابلیت استفاده از شبکه های ۴G، LTE، Wi-Fi را داشته و همچنین به بلوتوث نیز مجهز می باشد. در نهایت این که این گوشی هوشمند، انرژی مورد نیاز خود را از یک باطری ۲۲۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین خواهد کرد.

ناگفته نماند ، سیستم عامل این محصول جدید هوآوی نسخه ۵٫۰ اندروید آبنبات چوبی می باشد که رابط کاربری اختصاصی Emotion UI بر روی آن اعمال شده است.

انتظار می رود که هواوی گوشی Y6 Scale را در ۳۰ ژوئیه (۸ مرداد) و با قیمت ۱۶۵ دلار روانه بازار نماید اما هنوز از کشور های عرضه این گوشی اطلاعاتی در دسترس نیست.



Huawei-Y6-Scale-1