انتشار تصویری تازه از قاب پشتی موبایل های آتی موتورولا



روز گذشته تصویر مربوط به قاب پشتی موبایلی را منتشر کردیم که گفته می شد به یکی از تلفن های هوشمند آتی موتورولا تعلق دارد، حالا اما تصویری از همان قاب، همراه با قسمت پشتی دستگاه هایی منتشر گردیده که ادعا می گردد به موبایل های موتو اکس (۲۰۱۵)، موتو جی (۲۰۱۵) و Droid Mini موتورولا تعلق داشته باشند.


این عکس که در صفحه HelloMotoHK انتشار یافته نشان می دهد همه محصولات آتی موتورولا دست کم یک خصوصیت ظاهری مشترک دارند و آن قطعه فلزی نقره ای رنگی (و احتمالا فلزی) است که دوربین اصلی، فلاش و لوگوی شرکت سازنده را در خود جای داده


به غیر از این مساله آنطور که از روی تصویر می توان حدس زد، قاب پشتی دو موبایل Droid و Droid mini دارای الگوهایی هستند که ظاهری اسپورت به آنها می بخشد.

اوایل امروز نیز خبری با این مضمون منتشر گردید که موتو اکس، موتو جی و موبایل Droid جدید (که قرار است از سوی ورایزن ارائه گردند) همگی موافقت FCC آمریکا را دریافت کرده اند و به همین دلیل انتظار می رود که به زودی شاهد رونمایی دست کم تعدادی از این دستگاه ها در آینده نه چندان دور باشیم.

در هر صورت به نظر می آید که موتو جی جدید نخستین تلفن هوشمند میان رده موتورولا باشد که قابلیت بهینه سازی آن از طریق ابزار موتومیکر نیز وجود دارد؛ این یعنی علاقمندان به این دستگاه می توانند پیش از خرید، طراحی آن را طبق سلیقه و خواست خود تغییر دهند. گفتنی است که در حال حاضر موتو اکس تنها موبایلی است که امکان بهینه سازی آن از طریق ابزار موتو میکر فراهم است.