LG-Bello-II

ال جی سال گذشته سری جدید گوشی های پایین رده و ارزان قیمت خود را با نام های L Fino و L Bello روانه بازار کرد.اکنون نسخه جدید گوشی بلو با نام Bello II معرفی شده که در ادامه با مشخصات آن آشنا خواهیم شد.



گوشی پایین رده ال جی Bello II ، دارای یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی با کیفیت ۸۵۴x480 پیکسل است و یک چیپ‌ست مدیاتک MT6582 برای آن در نظر گرفته شده که یک پردازنده چهار هسته‌ای با سرعت ۱.۳ گیگاهرتز در آن قرار گرفته است.در بخش حافظه این گوشی از ۱ گیگابایت رم بهره مند شده  و ۸ گیگابایت حافظه داخلی برای این محصول در نظر گرفته شده که به وسیله کارت حافظه می‌توان آن را ارتقا داد. دوربین پشت این محصول ۸ مگاپیکسل است و دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسل کیفیت دارد. گوشی Bello II از بلوتوث ۴، یک باتری ۲۵۴۰ میلی‌آمپری، وای-فای و پشتیبانی از شبکه ۳G برخوردار است.

LG-Bello-II-1

یکی از ویژگی‌های جالب این گوشی قابلیت Knock است که قبلا در سری G مانند G2 و G3 و G4 وجود داشت.همچنین باید به این موضوع اشاره کنیم که ال‌جی از اندروید ۵.۱.۱ و رابط کاربری LG UX 4.0 روی Bello II استفاده کرده است.

شرکت ال‌جی این گوشی را در دو مدل تک سیم‌کارت و دو سیم‌کارته راهی بازار خواهد کرد. درحال حاضر این گوشی در برخی کشورهای آمریکای لاتین عرضه می‌شود و سپس شاهد عرضه آن در اروپا و بازارهای دیگر خواهیم بود. همچنین باید به این موضوع اشاره کنیم که این گوشی با نام LG Max در هند، مکزیک و روسیه عرضه می‌شود.

گوشی هوشمند LG Bello II در دو مدل تک سیم‌کارت و دو سیم‌کارته ابتدا در در برخی کشورهای آمریکای لاتین و در اروپا و بازارهای دیگر کشور عرضه خواهد شد.ال جی هنوز اشاره ای به قیمت این گوشی نکرده است.ناگفته نماند ال جی گوشی قرار است با نام LG Max در هند، مکزیک و روسیه عرضه شود.