Sonyبرنامه عرضه دستبند های coreبرای تناسب اندام را که در CES به نمایش گذاشته بود ، تا اواخر ماه مارس تایید کرد. در کنفرانس CES ، شرکت SONY با فروتنی سلامت نگار خود را به نمایش گذاشت و فقط قابلیت Bluetooth ، سخت افزار LE-connected و رنگ های متفاوت آن را به نمایش گذاشت ، اما هم اکنون مشخص شده که این محصول چیزی فراتر از بررسی تناسب اندام است.



مثل دستگاه های FitBit یا UP24 ، این دستبند های هوشمند میتوانند رد قدم ها و خواب شما را دنبال کنند و الگوی خواب شما را محاسبه کنند و حتی در زمان مناسب شما را از خواب بیدار کنند. همچنین این دستگاه میتواند تماس ها ، پیام های کوتاه ، پیام های فیسبوک و توییتر را نیز اعلام کند که البته چون فاقد صفحه نمایش این موضوع فقط با لرزش همراه خواهد بود. بدنه این دستگاه ضد آب است و علی رغم داشتن پورت میکرو USB در رده بندی IP58 قرار گرفته . (IP58استانداردی قرار دادیست برای نشان دادن غیر قابل نفوذ بودن دستگاه مثل نفوذ آب و گرد و خاک و ... )تولید انبوه این محصول به رنگ مشکی خواهد بود اما با این حال در رنگ های دیگری نیز عرضه خواهد شد ، از جمله طبق وعده SONY یک مدل مخصوص جام جهانی 2014 تولید خواهد شد. در داخل دستگاه Blutooth و NFC تعبیه شده و دستگاه هنگامی که شما حدود 10 متر از محدوده اتصال تلفن همراه خود خارج شوید به لرزش می افتد.
همچنین با فشار دادن و ضربه زدن به دکمه روی دستگاه میتوانید آهنگ های اپلیکیشن واکمن sony را Play ، متوقف یا رد کنید.سلامت نگار sony هم چنین سعی دارد تمامی اطلاعات شما را ادغام کند از جمله عکس ها ، آهنگ هایی که گوش می دهید ، ebook هایی که مطالعه میکنید و حتی Game هایی که بازی میکنید.
هم چنین این دستگاه با در نظر گرفتن شبکه های اجتماعی که در آن عضو هستید و روش ها و فاکتور های مختلف ارتباط ، کاربران را تشویق میکند که با در نظر گرفتن عادات مثبت و منفی خود ، هدف زندگی خود را پایه گذاری نمایند.
به نظر میرسد که این محصول برای کاربران اندروید جذاب باشد اما برای مطمئن شدن از این موضوع باید تا ماه مارس منتظر باشیم.این محصول همزمان در 60 کشور عرضه میشود اما هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت آن در دست نیست