Steve Wozniak طی مصاحبه ای در لندن، هر چند نگاه منتقدانه ای به iPad Air نداشت اما صراحتا نارضایتی خود را به این محصول جدید کمپانی اپل ابراز کرد.وی گفت که در هنگام کنفرانس اخیر تیم کوک در هواپیما بوده و آن را ندیده است، اما هنگامی که از اخبار مربوط به آن مطلع شد اصلا تحت تاثیر نوآوری آن قرار نگرفته.



علیرغم اینکه iPad Air 20% باریک تر و به طور قابل توجهی سبک تر شده است، برای woz این موضوع حائز اهمیت است که چه حجمی از اطلاعات را میتواند روی تبلت خود ذخیره کند.Woz گفت: "من به طور دائم اخبار مربوط به گجت ها را دنبال میکنم ، اما در زمان پخش کنفرانس در هواپیما بودم و آن را از دست دادم. اما هنگامی که خبر دیدم انتظاراتم برآورده نشد....درست است که iPad Air باریک تر شده است اما من حافظه میخواهم....من در خانه پهنای باند ندارم و تمام فایل های شخصی خود را روی تبلت ذخیره میکنم ، از این رو امیدوار بودم اپل iPad 256GB, را معرفی کند."
و در راستای نداشتن پهنای باند در منزل ادامه داد:" بسیار ناراحت کننده است چرا که من کسی هستم که در زمانی که همه از dial up استفاده میکردند ، خط 1MB داشتم."
البته این اولین باری نیست که Wozniak چنین سخنرانی در رابطه با محصولات اپل داشته است ، اما در مورد این موضوع که " اپل همیشه بهترین نیست" باید حق را به او داد.