amoozesh

Udemyیکی از بزرگترین وب سایت های تولید آموزش می باشد که استانداردهای تعریف شده برای مدرسین این وب سایت، به صورت قابل ملاحظه ای بالاست. این سطح استاندارد که به صورت پیش فرض در تمامی مجموعه های آن به چشم می خورد، باعث اطمینان صد در صدی کاربران به کیفیت آموزشهای این موسسه آموزشی شده است.

تا اینجا، همه چیز عادی است؛ هم داریم، هم میشه


اما در ادامه مطالب هم نداریم و هم نمیشه پس به ادامه مراجعه کنید






یکی از بهترین مدرسین Udemy، فروشی ۱۲۰ هزار نسخه ای داشته است

کاربران پس از خرید و استفاده از هر کدام از مجموعه های این وب سایت، در بخش نظرات، اقدام به امتیازدهی و اظهار دیدگاه می نمایند. یکی از برترین مجموعه های آموزشی که در یک سال گذشته در این وب سایت به فروش رسیده، مجموعه آموزش طراحی و برنامه نویسی وب سایت بوده است که توسط یک مدرس انگلیسی تهیه شده و در مدتی کوتاه، با فروش خیره کننده ی بیش از ۱۲۰هزار نسخه، باعث شگفتی همگان شده است.

رضایتمندی کاربران بیش از تعداد فروش اهمیت دارد

این که فروش بالای این مجموعه بی سابقه بوده، خود یک نکته است؛ اما مهم تر از آن، درصد بالای کاربرانی است که پس از گذراندن این دوره، کاملاً از آن رضایت داشته و نمره ی کلی ۴ونیم ستاره از ۵ ستاره را به این مجموعه داده اند.

حالا همین مجموعه به زبان فارسی عرضه شده، برای مشتاقان مهارت آموزی و کسب درآمد

اکنون این مجموعه توسط وب سایت amoozesh.it، به زبان فارسی ترجمه و دوبله شده. کیفیت تصویر دقیقاً مانند نسخه اصلی، عالی است. همچنین کیفیت صدای ضبط شده دقیقاً مطابق استانداردهای بالای Udemy است و برای دوبله نیز از یک صداپیشه ی حرفه ای استفاده شده است.

تمامی علاقه مندان به طراحی و برنامه نویسی وب سایت، در هر سنی می توانند با استفاده از این مجموعه ی فوق العاده، علاوه بر یادگیری اصولی طراحی وبرنامه نویسی وب سایت، اقدام به کسب درآمد نیز نمایند.

شما تنها تا روز دوشنبه ۵ مرداد فرصت دارید تا این مجموعه را با ۱۷ درصد تخفیف ویژه خریداری نمایید. با این خرید، علاوه بر دریافت یک مجموعه ی آموزش اصولی طراحی و برنامه نویسی وب سایت، یک کارت تخفیف ۱۰ درصدی خرید از فروشگاه آنلاین weenkel.com و همچنین یک هاست رایگان از سوی میهن وب هاست دریافت می نمایید.

برای توضیحات بیشتر، ویدیو زیر را تماشا کنید یا به سایت آموزش.آی.تی به آدرس amoozesh.it مراجعه نمایید