Samsung-unpacked-2015

همانطور که می دانید ، سامسونگ قرار است در تاریخ ۱۳ آگوست (۲۲ مرداد) در قالب مراسم Unpacked نیویورک از گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس رونمایی کند.اما به نظر می رسد که این دو گوشی تنها محصولاتی نباشند که سامسونگ در این رویداد از آن رونمایی خواهد کرد.طبق تصویری که امروز توسط این کمپانی منتشر شده ، می بایست منتظر یک تبلت جدید هم در این رویداد باشیم



این تیزر که در وبسایت رسمی سامسونگ در کشور فیلیپین به نمایش در آمده نشان از دو گوشی با اندا‌زه‌های یکسان و دستگاهی دیگر با سایز بزرگ‌تر می‌باشد. تیزر منتشر شده‌ی سامسونگ را که در تصویر ابتدای مطلب مشاهده می‌کنید، تاریخ رسمی معرفی این سه محصول یعنی رویداد Unpacked 2015 را به نمایش گذاشته است.

با توجه به این که تاکنون دو نسخه‌ی مختلف از گلکسی تب اس ۲ توسط سامسونگ منتشر شده است بعید است این تبلت نسخه‌ی دیگری از گلکسی تب اس ۲ باشد. همیشه شایعاتی در مورد تبلت جدید سامسونگ با نمایشگر خمیده‌ بوده است. در کل شاید داشتن تبلتی با نمایشگر خمیده برای بسیاری عجیب و غریب باشد اما همین نمایشگر خمیده‌ی تبلت می‌تواند باعث متمایز شدن آن با دیگر تبلت‌های موجود در بازار شود. سامسونگ به خوبی می‌داند که باید برای ساخت چنین تبلتی چه کار کند و تکنولوژی ساخت آن را نیز کامل در اختیار دارد.

در هر صورت تا روز پنجشنبه زمان زیادی باقی نمانده و باید دید سامسونگ چه برنامه‌ای را برای معرفی محصولات جدید خود دارد. به نظر شما آیا سامسونگ تبلتی جدید را رونمایی می‌کند؟