قبل از خرید از یک شرکت ، چه کاری انجام می دهید؟ بررسی های آنلاین را بخوانید؟ در مورد تاریخ و تجربه شرکت تحقیق کنید؟ در مورد محصول سؤال کنید؟ اینها همه استراتژیهایی است که مصرف کنندگان برای پیدا کردن اینکه آیا یک برند قابل اعتماد است ، استفاده می کنند. اعتماد مهم است اگر می خواهید روابط حرفه ای برقرار کنید و تبدیل ها را افزایش دهید. طبق مطالعات ، 1 از 3 مصرف کننده "اعتماد به برند" را در بین سه دلیل برتر خود قرار داده است که بر تصمیم آنها برای خرید در خرده فروش خاص تأثیر می گذارد. اگر یک شرکت جدید هستید ، برای ایجاد روابط با اطمینان و پایدار با مشتریان ، وقت و تلاش نیاز است.

یکی از مؤثرترین راهکارهای موردنیاز شما برای جلب اعتماد مشتری ، فراهم کردن مطالب آموزشی ارزشمند برای آنها است. شما نه تنها شرکت خود را به عنوان یک متخصص برجسته در صنعت خود ارائه می دهید و پست های مفید وبلاگی و راهنماهایی را ارائه می دهید ، بلکه می توانید مشکلات مخاطبان هدف خود را نیز حل کنید.

بخش نظرات پست های وبلاگ شما نیز مکان بسیار خوبی برای توسعه روابط شما با مصرف کنندگان است. حتی اگر آنها یک اظهار نظر کوتاه با تشکر از شما برای مشاوره شما بگذارند ، این فرصتی به شما می دهد که مستقیماً با آنها صحبت کنید و یک رابطه شخصی تر ایجاد کنید. با خواندن پست های وبلاگ خود به مرور زمان ، مخاطبان شما به راحتی با نام تجاری شما آشنا می شوند و به سرعت رشد می کنند تا به بینش های ارزشمند شما اعتماد کنند.